Treść Forma Styl

Buduję treść, poprawiam formę i szlifuję styl. Przygotowuję do certyfikatów Cambridge.

Dążę w języku angielskim do perfekcji.

Treść
Forma
Styl

Buduję treść, poprawiam formę i szlifuję styl. Przygotowuję do certyfikatów Cambridge.

 

BOSTON

ENGLISH

BOSTON

ENGLISH

Działam inaczej

Nie interesuje mnie zwykła komunikatywność w języku angielskim. Nie jestem kolejnym korepetytorem z listy. Nie zadowalają mnie przeciętne rezultaty.

Planuję, optymalizuję pracę, rejestruję Twoje postępy i je analizuję. Pokazuję zrozumienie języka na poziomie strukturalnym. Uczę stylu, naturalności, elegancji i precyzji w mówieniu.

Dążę do perfekcji.

Lat doświadczenia
0 +
Klientów
0 +
Średnik wynik certyfikatu Cambridge
0 %
Zadowolonych klientów
0 %
Proces nauki z Piotrem charakteryzuje się dużym zaangażowaniem i indywidualnym podejściem. Piotrze dziękuję, zajęcia z Tobą to dobra inwestycja i super frajda.
Jacek Nowalski
5/5
Piotr ma rzadko spotykane systemowe podejście do nauki do certyfikatów, które niewiarygodnie ją ułatwia i motywuje. Do tego dochodzi praca nad osobistym stylem i naturalnością. Wyjątkowa usługa i wyjątkowa współpraca.
Angelina Jaszczyk
5/5
Przez lata uczyłam się z różnymi nauczycielami i dopiero, gdy trafiłam na Piotra, nauka zaczęła sprawiać przyjemność, a każda kolejna lekcja przynosi widoczne rezultaty.
Sylwia Janczyszyn
5/5

Dlaczego działam inaczej?

Struktura

Diagnozuję Twój język. Tworzymy razem plan i wspólnie go realizujemy. Ćwiczymy określone umiejętności w danym okresie nauki. Rejestruję Twoje postępy na podstawie wybranych parametrów. Uczę się Ciebie jako użytkownika języka i ucznia, aby optymalizować pracę.  

PLAN

Poruszamy się wewnątrz planu skupionego wokół pożądanych umiejętności - zajęcia nie są przypadkowe ani chaotyczne

OBSERWACJA

Obserwuję, jakie metody na Ciebie działają, a jakie nie - na bieżąco modyfikuję kurs nauki

OPTYMALIZACJA

Uczę się Ciebie jako ucznia - optymalizuję pracę pod kątem Twoich potrzeb

pleased-to-meet-you-smart-attractive-redhead-man-2022-10-11-21-54-10-utc.jpg
pexels-oladimeji-ajegbile-2381734

Stylizacja

Jako jedyny pracuję nad stylem języka. Istotna jest dla mnie naturalność, precyzyjność, poprawna składnia, wewnętrzna logika i dobitność wypowiedzi. 

NATURALNOŚĆ

Szukam w języku naturalności i elegancji - nie uczę Cię niepotrzebnych struktur gramatycznych i nieużywanych zwrotów

SKŁADNIA

Czyszczę twoją wypowiedź z błędów gramatycznych i logicznych

PREZENCJA

Uczę jak układać wypowiedzi, żeby przekazywały dokładnie to, co chcesz powiedzieć i przy tym były płynne i dobitne

Stylizacja

Jako jedyny pracuję nad stylem języka. Istotna jest dla mnie naturalność, elegancja, składnia, jasność i zrozumiałość wypowiedzi.

NATURALNOŚĆ

Szukam w języku naturalności i elegancji

SKŁADNIA

Porządkuję i czyszczę Twoją wypowiedź z błędów

WIZERUNEK

Dbam o płynność i brzmienie

pexels-oladimeji-ajegbile-2381734

Stymulacja

Zajęcia są nieprzerwanym atakiem na Twoją językową strefę komfortu. Testuję język we wszystkich obszarach, od sytuacji dnia codziennego po sztukę i filozofię. Podnoszę intensywność i poziom trudności wraz z Twoją rosnącą biegłością. Zajęcia zawsze służą opanowaniu wyznaczonych umiejętności.

ULEPSZENIA

Identyfikujemy błędy i pożądane ulepszenia w stylu i treści i pracujemy nad nimi aż do ich opaniwania

INTENSYWNOŚĆ

Zajęcia są wymagające, abyś nabył biegłości i pewności siebie na zewnątrz zajęć

PROGRESJA

Utrzymujemy stałą linię postępu - opanowanie jednej umiejętności to początek pracy nad kolejną

pexels-yan-krukau-4458423

mgr Piotr Kolonko

Z wykształcenia prawnik, z zamiłowania lingwista. Założyciel szkoły, autor systemu i jednocześnie jej główny lektor.

Piotr jest zarówno technikiem, który przywiązany jest do detali budowy języka, jak i wirtuozem, dla którego styl i prezencja są nieodzownym jego elementem.

Wykształcenie stworzyło w nim skłonność do analizy wewnętrznej logiki wypowiedzi i jej spójności oraz tworzenia celności i dobitności w prostej, surowej formie. Jego artystyczna natura poszukuje zawsze rytmu i stylu, które podniosą język na wyższy poziom.

Piotr ma pasję w uczeniu języka angielskiego. Zależy mu na tym, by jego uczniowie z każdą lekcją mówili lepiej. Na pierwszej lekcji ocenił mój poziom zaawansowania, a na kolejnych dopasowywał i planował czego i jak mam się uczyć. Zachęca i inspiruje do nauki, ale nie tylko - potrafi weryfikować i co cenne, być wymagającym w stosunku do ucznia.

Przemysław Cywiński

case study #1 - Robert

Robert, lat 44. Sales Manager w firmie marketingowej. Robert na początku powiedział, że umie się porozumiewać, ale często, kiedy patrzy na swojego rozmówcę, nie widzi zrozumienia. Po diagnozie okazało się, że Robert nie jest w stanie krótko i celnie wyrażać swoich myśli. Kiedy zaczynał mówić, wpadał z jednej pułapki w drugą. Tworzył długie, niezrozumiałe zdania, zamiast szukać prostoty i zwięzłości.

Wyszło również, że Robert całe życie wstydził się za swój angielski, dlatego używał dużo słów, żeby to zrekompensować.

W pierwszej kolejności należało wyczyścić język. Robert musiał najpierw nauczyć się mówić w sposób jasny, poprawny i zrozumiały, zanim zacznie używać bardziej zaawansowanego słownictwa i gramatyki. Kiedy wypracowaliśmy podstawy, zaczęliśmy z powrotem dodawać struktur do języka. Należało obudzić w Robercie chęć do eksperymentowania i bawienia się językiem. Po paru miesiącach Robert potrafił rozmawiać tak, jak zawsze chciał. Wkrótce doszła do tego pewność siebie i swoboda – językowo Robert był już nie do poznania.

case study #2 - Agata

Agata, lat 19. Studentka na jednej z polskich uczelni. Agata po 10 latach nauki w szkole publicznej, w tym 3 latach z rozszerzonym angielskim, zgłosiła się żeby przygotować się ze mną do certyfikatu FCE. 

Agatę wstępny test uplasował między A2 a B1. W trakcie rozmowy wyszło, że Agata miała całe życie problem z językiem angielskim ze względu na dysleksję, do tego dochodziły częste problemy z koncentracją.

Oznaczało to, że Agata musi coś naprawdę dobrze zrozumieć, żeby móc potem samemu to odtworzyć, bo jest problem z uczeniem się na pamięć. Rozłożyłem gramatykę na czynniki pierwsze, dokładając starań, aby Agata rozumiała, a nie po prostu „wkuwała”. Wymagało to nauki angażującej wiele zmysłów, bo zauważyliśmy, że to działa najlepiej.

Kiedy Agata nabyła płynność w posługiwaniu się strukturami gramatycznymi, zajęliśmy się wypełnianiem ich nowym słownictwem. Tak udało się nam dojść do B2. Potem doszło już ćwiczenie stricte pod certyfikat. Agata zdała na 86%.

Cel przedsięwzięcia

Chcę zredefiniować rynek nauki języków. Współczesna nauka języka angielskiego kładzie nacisk na „porozumiewanie się”. Efektem jest przeciętna komunikatywność, a przy tym liczne błędy i brak naturalności. Nie chcę Cię nauczyć tylko tego żeby mówić, ale jak mówić, aby Twoja mowa była skuteczna i robiła wrażenie.

Pierwsza konsultacja jest bezpłatna

Tak jak pacjent, kursant ma różne dolegliwości, które wymagają konkretnego planu leczenia. Taki plan jestem w stanie podać Ci po pierwszej konsultacji, która jest bezpłatna. Inna będzie recepta dla osoby skutecznie posługującej się językiem, lecz zacinającej się czy popełniającej ciągle błędy, a inna dla kogoś, kto nie potrafi zachować płynności, gubi się i szuka słów.

Jak wygląda lekcja?

Lekcja odbywa się online i jest poświęcona aktywnej pracy nad celami kursanta. Nie marnuję Twojego czasu rozwiązywaniem dziesiątek ćwiczeń. Na lekcji pracujemy nad Twoją sprawnością w mowie – konstruujemy Twoją przyszłą wypowiedź zarówno jeśli chodzi o treść, jak i styl. 

Maksymalizacja efektów

Szukam maksymalizacji efektów przez optymalizację pracy. Każdy człowiek reaguje inaczej na język obcy, dlatego konieczna jest ciągła korekta kursu na podstawie zebranych parametrów. Z każdą godziną lekcyjną jako lektor znam Cię coraz lepiej – na podstawie tej wiedzy odpowiednio modyfikuję kurs. 

Formularz kontaktowy

Umów się już dziś na bezpłatną konsultację